image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

JDT vs Pahang yang menang

Heh, aku ni bukan jenis fan yang pilih memilih. Aku ni jenis neutral.Jadi aku sokong mana-mana yang aku rasa aku nak sokong. Macam juga lawan bola JDT dengan Pahang tadi. Boleh tahan kehangatan dia tu, tapi jangan salahkan pemain sangat, tak perlu lontarkan kata-kata sinis sebab diorang yang penat bermain bola, yang kita kat rumah ni penat mulut bising je. Bayangkan kalau kita yang berada di padang tu main bola..Entah tak tertendang langsung kot?

Tapi aku salute dengan Pahang. Walaupun main dalam keadaan bilangan yang kurang sebab banyak kad merah, diorang tetap menang. Itu namanya rezeki kan? Tak payah nak tuduh atau salahkan sesapa, sebab ini hanyalah sukan profesional so jadi profesional..Kalau main kampung-kampung mungkin boleh lah nak tuduh ini itu nak bising ini itu sebab padang berlumpur ke..Tapi untuk ini? Tak perlu tunjukkan sangat kehebatan berkata-kata itu daripada bermain...Sokong untuk permainan yang akan datang...Kalau tak puas hati boleh je offer diri tu & turun padang main bola..hehehe

Apa pun taniah dengan Pahang. Kejayaan kali ini milik kamu. Teruskan usaha..Lain kali mungkin negeri lain sape yang tahu rezeki & nasib manusia kan? Huhuuuu

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih