image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Durian O Durian

Kepada pemakan durian, surely takde masalah kalau saya cakap durian. Tapi kepada yang bukan pemakan durian. Confirm mimik muka tu dah ada sikit. Hahahha Saya ni antara manusia kaki durian yang paling kaki durian. Tapi rasanya itu dulu kot. Sekarang macam dah kurang.

Tadi mak beli durian. Also known as durian KING! Giler isi dia beso beso noh...Biji dia penyet. Giler korang cakap tak sedap...Tapi selera tak macam dulu. Kalau dulu boleh je baham banyak-banyak..Sekarang macam dah reti fikir kan, so makan 2 biji je. Takut nanti panas badan pastu demam, kalau tak demam kena ulser. Saya dah memang pernah kene ulser sebab makan durian banyak sangat..So kiranya dah jadi macam trauma sikit...Tapi sebenarnya tak trauma juga..ahaha


Share this:

CONVERSATION

1 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih